Dobrodošli / Welcome

Dobrodošli na moj origami sajt, na novoj lokaciji i u novom formatu. Sav materijal sa starog sajta još uvek nije prebačen, ali najnoviji materijal je ovde i nadam se da ćete u svakom slučaju naći nešto zanimljivo. Uživajte!
Welcome to my origami site, now in a new location and in a new format. All data and pictures from the old web site have not been transfered yet, but the newest material is here and I hope that you will find something interesing nonetheless. Enjoy!

Tuesday, October 27, 2009

Origami slika br.1 / Origami picture no.1 - Svetlana Kovač

.
info
naziv / name : "Origami picture no.1"
autor / author : Svetlana Kovač
model na slici / model in the picture : Ornament from hearts #01b
autor modela / model author : Andrey Lukyanov
.


.

4 comments:

Nena3110 said...

Mnogo je slatko!
Treba bas, bas puno strpljenja za precizno savijanje papira, ali zaista je prelepo!

Anonymous said...

треба проверити:)

Džiadžojka-san said...

Stvarno je prelepo! Podseća me na šustiklu, pa samim tim i na detinjstvo - dok sam ja jurcala baba (koja me je je' l čuvala) je heklala... :)

Unknown said...

Hvala vam svima!
Meni je ovde najveći problem bio da uglovi budu pravi i da papir ne ode u krivo - što sam većim delom uspela... ;)