Dobrodošli / Welcome

Dobrodošli na moj origami sajt, na novoj lokaciji i u novom formatu. Sav materijal sa starog sajta još uvek nije prebačen, ali najnoviji materijal je ovde i nadam se da ćete u svakom slučaju naći nešto zanimljivo. Uživajte!
Welcome to my origami site, now in a new location and in a new format. All data and pictures from the old web site have not been transfered yet, but the newest material is here and I hope that you will find something interesing nonetheless. Enjoy!

Thursday, August 5, 2010

Origami čestitke za venčanje / Origami wedding cards

Krajem aprla i početkom maja ove godine, dvojica mojih kolega sa posla (od koji je jedan moj šef) su se oženila. Za naš mali tim to je bilo stvarno nešto, i ja sam bila više nego srećna da se ponudim da napravim čestitke za oba događaja.
Odlučila sam da čestitke "začinim" tako što ću koristiti origami za njihovo ukrašavanje. Kao što verovatno već znate, origami ždralovi se često vide na venčanjima jer se veruje da donose sreću, pa su zbog toga ždralovi bili logičan izbor za ovu priliku. Drugi takođe logičan izbor je bilo i origami srce. Za pravljenje modela sam koristila specijalnu vrstu origami papira - yuzen chiyogami, koji je prelep i ima zanimljivu teksturu. Modeli koje sam napravila su bili tradicionalni ždral (prva čestitka) i simetrično srce od Matthew Gardiner (druga čestitka).
Mislim da su ove čestitke lep primer koliko je origami primenjiv i kako se mogu napraviti divne stvari istovremenom primenom različitih tehnika.
.
In late April and early May this year two of my colleagues from work (one of them my boss) got married. In our smallish team it was a very big deal and I was more than happy to offer to make cards for both of the occasions.
I've decided to give it a twist and use origami to ornate the cards. As you probably already know, origami cranes are frequently seen on weddings, because they are believed to bring happiness, and so the cranes were a very obvious choice to use on a wedding card. Heart was an obvious choice too. I've made the models from yuzen chiyogami paper, that is very beautiful and has great texture too. Origami models were traditional crane (card no.1) and balanced heart by Matthew Gardiner (card no.2).
I think that this is a nice example how origami can be used for many purposes and to create great projects by mixing different techniques.
.


.


.

i / and

.


.


.

No comments: