Dobrodošli / Welcome

Dobrodošli na moj origami sajt, na novoj lokaciji i u novom formatu. Sav materijal sa starog sajta još uvek nije prebačen, ali najnoviji materijal je ovde i nadam se da ćete u svakom slučaju naći nešto zanimljivo. Uživajte!
Welcome to my origami site, now in a new location and in a new format. All data and pictures from the old web site have not been transfered yet, but the newest material is here and I hope that you will find something interesing nonetheless. Enjoy!

Sunday, July 17, 2011

Plava riba / Blue fish - Rick Beech

info
knjiga / book: "Discover origami"
autor / author: Rick Beech
izdavač / publisher: Hamlyn, 1995
jezik / language: Engleski / English



I dok jedrilice plove po vodi, dole u dubinama uživaju ribice...

Sailboats above water, little fishes in the depths...




Knjigu u kojoj se nalazi dijagram za ovaj model možete naći na Amazonu:
Find the book that contains the diagram to this model on Amazon:

5 comments:

Nena3110 said...

Divno, Lyra, baš mi se dopada tvoj origami, posebno vedre boje:)

Prirodna said...

savršeno ti se uklopio dizajn :) :)

Princess of handmade said...

Divno :) Nekada smo se brat i ja igrli sa mamom izucavajuci origami. Nedavno sam kupila knjigu zeleci da se ponovo igram ali su seme u njoj poprilicno nejasne :(

Unknown said...

@Nena - hvala puno! :*
@Medena - jeste, i ja tako mislim, božanstven je! hvala što si mi ga pronašla!
@Princess - baš šteta, koja knjiga je u pitanju? na internetu ima jako puno besplatnih dijagrama koji su dobri, a ima i puno video tutorijala na YouTube-u. Pokušaj sa njima. Hvala na poseti!

Princess of handmade said...

Knjiga se zove Origami vestina savijanja papira, Jovica Borovnjak.