Dobrodošli / Welcome

Dobrodošli na moj origami sajt, na novoj lokaciji i u novom formatu. Sav materijal sa starog sajta još uvek nije prebačen, ali najnoviji materijal je ovde i nadam se da ćete u svakom slučaju naći nešto zanimljivo. Uživajte!
Welcome to my origami site, now in a new location and in a new format. All data and pictures from the old web site have not been transfered yet, but the newest material is here and I hope that you will find something interesing nonetheless. Enjoy!

Sunday, August 7, 2011

Snegom pokrivena sonoba 1 (30 delova) / Snow-Capped Sonobe 1 (30 units) - Meenakshi Mukerji

info
knjiga / book : "Marvelous modular origami"
autor / author : Meenakshi Mukerji
izdavač / publisher : A K Peters, Ltd. 2007
jezik / language : Engleski / English






Knjigu u kojoj se nalazi dijagram za ovaj model možete naći na Amazonu:
Find the book that contains the diagram to this model on Amazon:




15 comments:

Linaaa said...

Prekrasno je:)

Prirodna said...

zaista si prava čarobnica papira, to što možeš napraviti od papira je čudo :) :)

Romana said...

a ja sam ponosan vlasnik ove papirnate loptice! :)

Unknown said...

Divim se tvom umecu, strpljenju,masti,,,ma divim se tebi.Predivno, svaka cast!

Tatjana said...

Ma daj?koja je to mate-fizika???Nevjerojatno!

Mare said...

meni je ovo naučna fantastika!!!!....
predobro izgleda:))....
tebi rea zavidim....ali malo,mrvicu:)))...

Unknown said...

Predivno... boje su super. I meni je ovo nešto potpuno strano pa me tim više fascinira. Mogu misliti koliko je vremena trebalo da se napravi. Svaka čast! Super!

Princess of handmade said...

Hej, treba mi mala pomoc. Zelim da napravim nesto od papira u kombinaciji sa perlama ali ne mogu da pronadjem nigde dijagram (ili mozda ne znam gde da ga trazim). Imam sliku kako bi to sto zelim trebalo da izgleda pa te molim ako mozes da mi ostavis mail, da ti je posaljem, mozda znas gde mogu da nadjem semu za to sto zelim. Hvala unapred!

P. said...

lijepo :)

Anonymous said...

Lira prekrasna e figurata !
Srekna Nova godina i mnogu ljubov zdravje i mir ti posakuvam od srce:)

Ena said...

Pozdrav Lira :) ! Interesuje me gde u Novom Sadu ima da se kupi papir za origami i da li je skup ? Ena

Unknown said...

Hvala svima na komentarima i poseti!

@Ena - naišla sam par puta u hobi šopu (jedan je u ulici Braće Ribnikar, a drugi u Hadži Ruvimovoj). Izbor nije veliki a kupuje se na komad. Mislim da je bio oko 5 din za list, ali nisam dugo bila pa ne znam koja je cena sada. Pozdrav! :)

Unknown said...

Krasno... krasno... kako to meni izgleda komplikovano! Živa misterija!
Pozvala sam te u izazov, pa svrati na moj blog :). Pozdrav!

nives said...

hej ja i ti smo parovi u swapu pa mi se javi u mail ja nemogu naći tvoju email adresu pa da se dog nivescolic0@gmail.com

marija said...

:)