Dobrodošli / Welcome

Dobrodošli na moj origami sajt, na novoj lokaciji i u novom formatu. Sav materijal sa starog sajta još uvek nije prebačen, ali najnoviji materijal je ovde i nadam se da ćete u svakom slučaju naći nešto zanimljivo. Uživajte!
Welcome to my origami site, now in a new location and in a new format. All data and pictures from the old web site have not been transfered yet, but the newest material is here and I hope that you will find something interesing nonetheless. Enjoy!

Wednesday, April 6, 2011

Deda Mraz / Santa Claus - Jun Maekawa

info
knjiga / book : "Genuine Origami"
autor / author : Jun Maekawa
izdavač / publisher : English tex., Japan Publication Trading Co., Ltd., 2008
jezik / language : Engleski / English


Božić i Nova godina su još jako daleko, ali ovaj Deda Mraz je baš jako sladak. Mislim da će se on naći na mojim čestitkama ove godine.

It is far from Christmas time, but this Santa is so cute nonetheless. I think I'll definitely use this model for my Christmas cards this year.



Knjigu u kojoj se nalazi dijagram za ovaj model možete naći na Amazonu:
Find the book that contains the diagram to this model on Amazon:


3 comments:

Nena3110 said...

Draga, tek sada sam videla da vodiš i ovaj blog.
Uvek sam se divila umetnosti origamija, probala sam neke jednostavnije stvari.
Ovo što nam ti ovde pokazuješ, za mene je 2Viša matematika"
Drago mi je da imaš nešto samo svoje.

Unknown said...

Sa origamijem je zapravo sve i počelo. To je moja velika ljubav.
Veruj mi, nije teško. Kreneš polako i posle nekog vremena se i sam začudiš šta su sve tvoje ruke u stanju da izvedu. Ako treba pomoć, uvek sam na raspolaganju!

Prirodna said...

imam ti dizajn, u biti pozadinu i zaglavlje za ovaj blog :) :)