Dobrodošli / Welcome

Dobrodošli na moj origami sajt, na novoj lokaciji i u novom formatu. Sav materijal sa starog sajta još uvek nije prebačen, ali najnoviji materijal je ovde i nadam se da ćete u svakom slučaju naći nešto zanimljivo. Uživajte!
Welcome to my origami site, now in a new location and in a new format. All data and pictures from the old web site have not been transfered yet, but the newest material is here and I hope that you will find something interesing nonetheless. Enjoy!

Tuesday, April 5, 2011

Školjka / Conch - Jun Maekawa

info
knjiga / book : "Genuine Origami"
autor / author : Jun Maekawa
izdavač / publisher : English tex., Japan Publication Trading Co., Ltd., 2008
jezik / language : Engleski / English






Prošlo je puno vremena od mog poslednjeg posta, i, istini za volju, nisam se mnogo bavila origamijem u tom periodu. Ima nekoliko interesantnih modela koje planiram da napravim, ali za sada nastavljam sa modelima iz fenomenalne knjige Jun Maekawa-e. Prvu školjku sam napravila od "običnog" origami papira, pa sam dobila malo više samopouzdanja da isprobam i sjajnu verziju. Nadam se da vam se dopada!

It's been a long time since my last post, and it's true that I haven't been folding very much. I have a couple of interesting models in line for folding, but now I continue with the ones from Maekawa's fabulous book. First conch is folded using "regular" origami paper. Then I felt confident enough to try it in a sparklier fashion. Hope you like it!

.

2 comments:

Nena3110 said...

Divne školjke.
Dopuna prethodnog komentara, kad sam krenula da se prijavim da pratim, vidim, već sam prijavljena, znači da sam zaboravna. Neće se više dešavati, stavljam i ovaj blog na svoju listu.
Kiss!

Unknown said...

Thank you, Nena! :) Kisses!